REJESTRACJA

CO MAM ZROBIĆ GDY ZAPOMNIAŁEM HASŁA?

Kliknij ZAPOMNIAŁEM HASŁA i podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wyślemy Ci link do ustanowienia nowego hasła

 

CZY POSIADANIE LOGINU I HASŁA JEST KONIECZNE ABY MÓC DOKONYWAĆ ZAKUPÓW?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

Pamiętaj jednak że nie będziesz mieć możliwości sprawdzenia historii swoich zamówień. 

JAK DOKONAĆ REJESTRACJI W SKLEPIE INTERNETOWYM?

Kliknij ZAŁÓŻ KONTO w prawym górnym rogu strony. W następnym kroku podaj dane niezbędne do realizacji zamówienia. Następnie wybierz ZAREJESTRUJ KONTO. Pod podany adres email wyślemy link aktywujący. Po kliknięciu w link możesz złożyć pierwsze zamówienie.

 

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIANY LUB UZUPEŁNIENIA DANYCH ADRESOWYCH, KTÓRE PODAŁEM W PROCESIE REJESTRACJI?

Tak, można zmienić dane adresowe, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w EDYCJA DANYCH.

 

ZAMÓWIENIA

CZY MOGĘ WYCOFAĆ ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE?

Tak, istnieje możliwość anulowania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować SKLEP drogą telefoniczną lub mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

 

JAKI JEST TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki oraz w przypadku płatności przelewem na konto od terminu zaksięgowania płatności.

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 – 48 godzin od momentu ich potwierdzenia i opłacenia. Zamówienia złożone do godz. 11:00 płatne za pobraniem nadawane są tego samego dnia od poniedziałku do czwartku.

 

CZY MOGĘ ZMIENIĆ COŚ W ZAMÓWIENIU?

Tak, można do momentu wysyłki paczki. Można próbować anulować zamówienie, zmienić dane lub zamawiane produkty poprzez kontakt telefoniczny ze SKLEPEM lub wysyłając na adres maila dokładną informację o ostatecznej wersji zamówienia.

 

JEŚLI ZAMÓWIĘ DWIE RZECZY, ALE OSOBNO, CZY MOGĘ JE OTRZYMAĆ W JEDNEJ PACZCE?

Tak, jeśli oba zamówienia zawierają ten sam adres odbioru. Należy w zakładce Uwagi umieścić informację o dostawie w jednej paczce lub ewentualnie poinformować SKLEP droga mailową.

Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki przy zamówieniu powyżej 200 zł za zakupy wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

 

CZY MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Tak, status zamówienia widoczny jest w historii zamówień ale tylko dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

 

CZY MOGĘ ODEBRAĆ TOWAR W SIEDZIBIE FIRMY?

Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po telefonicznym potwierdzeniu gotowości odbioru w siedzibie PNN PHARMACEUTICALS  Sp. z o.o. Sp. k. ul. Krańcowa 79, 62-081 Przeźmierowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:00.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

CZY ZAMÓWIONY PRODUKT MOŻE BYĆ WYSŁANY JAKO PREZENT?

Zamówiony produkt możemy wysłać jako prezent, ale nie zapewniamy opakowań prezentowych. Jeśli jest taka potrzeba, poinformuj Sklep o niezałączaniu paragonu do paczki, wtedy dokument sprzedaży możemy wysłać pocztą elektroniczną na Twoją prośbę.

 

 

JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY PACZKI?

Dostawy realizujemy przesyłką kurierską Pocztex24
Kurier Przelew:  9,90 zł przy zamówieniu poniżej 200 zł.
Przy zamówieniu powyżej 200 zł nie doliczmy kosztów dostawy.

 

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ TOWAR Z OPCJĄ WYSYŁKI ZA GRANICĘ?

Obecnie oferujemy dostawę zamówień wyłącznie na terenie Polski.

 

PŁATNOŚCI

NA JAKIE KONTO BANKOWE MAM DOKONAĆ PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE?

Dane do przelewu:

Alior Bank  42 2490 0005 0000 4600 9821 4401

                                                               

JAKIE SĄ FORMY PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY TOWAR?

- przelew elektroniczny za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl. Pieniądze od razu są księgowane na naszym koncie i możemy zacząć realizować zamówienie. To gwarancja najszybszej dostawy.
- przelew tradycyjny na konto PNN Pharmaceuticals: Alior Bank  42 2490 0005 0000 4600 9821 4401

- za pobraniem (płatne gotówką przy opcji odbioru osobistego w siedzibie firmy)

 

W JAKIEJ WALUCIE MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI?

Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.

 

CO MAM ZROBIĆ JEŚLI WYBRAŁEM/AM PŁATNOŚĆ ON-LINE A NIE DOKONAŁEM/AM WPŁATY?

Płatność online jest możliwa do wykonania jedynie w momencie składania zamówienia. Po zamknięciu operacji płatności można dokonać przelewem tradycyjnym na konto Alior Bank lub poprzez ponowienie zamówienia.

Po upływie 10 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

 

WYMIANY I ZWROTY

W JAKI SPOSÓB SĄ ZWRACANE PIENIĄDZE ZA ODESŁANE RZECZY?

Pieniądze przelewamy na wskazany przez Ciebie numer rachunku.

 

CZY MOGĘ ODDAĆ ZAKUPIONY PRODUKT?

Jeśli zawierasz umowę na odległość, możesz od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym produktem.

Jeśli chcesz oddać zakupiony produkt, zgłoś to telefonicznie pod numerem  +48 61 816 20 53 lub wyślij na adres sklep@pnn.com.pl  jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Odeślij produkt wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenie płatności kartą czy wyciąg z konta) nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj aby odpowiednio zabezpieczyć i spakować produkt. Wysyłkę realizujesz na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych ZA POBRANIEM.

 

REKLAMACJE

JAK POSTĘPOWAĆ, JEŚLI ZAMÓWIONY TOWAR DOTRZE DO MNIE USZKODZONY?

W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru należy spisać z kurierem doręczającym protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki. Jeśli uszkodzenie zostanie stwierdzone po doręczeniu bez obecności kuriera, należy niezwłocznie złożyć pisemną reklamację wraz ze zdjęciami uszkodzonego towaru na adres sklep@pnn.com.pl  

W zgłoszeniu należy podać nazwę uszkodzonego produktu, jego ilość oraz numeru paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane są niezwłocznie po ich otrzymaniu, maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych.

Rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca w porozumieniu z klientem wymienia uszkodzony produkt lub dokonuje zwrotu równowartości uszkodzonego towaru.

 

GDZIE MOGĘ REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY PRODUKT?

Zakupione produkty można reklamować drogą mailową na adres sklep@pnn.com.pl  

 

JAK POSTĘPOWAĆ, JEŚLI OTRZYMANA PACZKA JEST USZKODZONA?

W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać z kurierem doręczającym protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki. W takiej sytuacji należy skontaktować się ze SKLEPEM mailowo sklep@pnn.com.pl